עורך דין מכירת דירה תל אביב

עורך דין מכירת דירה תל אביב טל לונדון

עורך דין מכירת דירה תל אביב מייצג לקוחות אשר מבקשים לבצע עסקה זאת בעיר ובאזורים הסמוכים אליה. היא נחשבת למורכבת וכרוכה בהעברת כספים רבים ובביצוע פעולות נוספות. הוא מייעץ רבות בנושא המיסוי החל על המוכר כולל מס שבח המוטל בנסיבות שונות. הוא, כמובן, אף מעורב בהכנת ההסכם מול הרוכש. טל לונדון משרד עורכי דין עוסק בתחום וניתן לקבל ממנו מידע חיוני.

עורך דין מכירת דירה תל אביב מבצע משימות מורכבות

עורך דין מכירת דירה תל אביב מבצע משימות שונות עבור הלקוח. מומלץ לערב אותו עוד בשלב התכנון מאחר והוא יכול לייעץ רבות בנושא המיסוי. הדבר חשוב בעיקר כאשר הדירה איננה יחידה וקיימים עליה מיסי שבח גבוהים. החוקים כאן מורכבים. כך במקרה של דירה יחידה, דירה שנייה, טווח זמן בין מכירת דירה אחת לשנייה ותקופת המתנה נדרשת בין העסקאות ועוד. הוא יכול להצביע על הקלות או היטלים הקיימים בנסיבות שונות.  על דירות עם מגרשים צמודים, למשל, עלולים להיות היטלי השבחה הנגבים על ידי הרשות המקומית. לעיתים קיימים חיובים אחרים שלא תמיד מודעים לקיומם. נושא אחר שהוא יכול לטפל הוא בדיקה אודות הרוכשים. כך בעיקר לגבי יכולות התשלום שלהם ואמינותם. בעיקרון ,הוא יחדד היבטים משפטיים נוספים עוד טרם הכנת החוזה.

הסכם

הסכם כולל את ההסכמות ששני הצדדים הגיעו אליהם. בנוסף, סעיפים אותם דורש החוק ואחרים המגנים על המוכר. הוא מכניס סעיפי הפרה לאי עמידה בלוח זמני התשלום, מוודא שהלקוח יקבל את מלוא הסכומים המוסכמים ועוד. בהסכם קבועים עונשים ותרופות על הפרות סעיפים חשובים אלו ואחרים נוספים. לאחר החתימה על החוזה הוא מדווח לרשויות על המכירה ומדווח ללקוח על סכומי המס הנדרשים.

משרד ידוע ומוכר

טל לונדון משרד עורכי דין מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא מקיף וכולל ייעוץ לקראת מכירה, הכנת הסכם, מחירים נוחים ועוד. מנהליו הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מלימודים, התמחויות והשתלמויות, ממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים לאורך שנים ועוד. הם ישמחו לשרת נוספים.

עורך דין מכירת דירה תל אביב טל לונדון

עורך דין מכירת דירה תל אביב

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות השאירו פרטים:

עוד בנושא

עורך דין מכירת דירה תל אביב
עורך דין מכירת דירה תל אביב

עורך דין מכירת דירה תל אביב טל לונדון עורך דין מכירת דירה תל אביב מייצג לקוחות אשר מבקשים לבצע עסקה זאת בעיר ובאזורים הסמוכים אליה. היא נחשבת למורכבת וכרוכה בהעברת

קרא עוד »
ייצוג דיירים בפינוי בינוי
ייצוג דיירים בפינוי בינוי

ייצוג דיירים בפינוי בינוי – עו"ד טל לונדון ייצוג דיירים בפינוי בינוי נעשה על ידי עורך דין המכיר את התחום לעומק. מדובר על פרויקט מורכב הכרוך בביצוע מטלות רבות מצידו.

קרא עוד »
דילוג לתוכן