עורך דין פינוי בינוי

שכר טרחה עורך דין פינוי בינוי

שכר טרחה עורך דין פינוי בינוי נקבע על פי היקף השירות הניתן ללקוחותיו. מדובר על פרויקט מורכב המחייב מעורבות רבה של עורך הדין. הוא אמור להתנהל ולהיות במגע מול גופים גדולים כמו רשות מקומית, מנהל מקרקעי ישראל, קבלנים ויזמים ועוד. הוא כמובן, ידאג למיצוי זכויותיו המקסימאליות של לקוחותיו. טל לונדון משרד עורכי דין עוסק בתחום וניתן לקבל ממנו מידע רלוונטי.

שכר טרחה עורך דין פינוי בינוי – סביר ונוח לכל כיס

שכר טרחה עורך דין פינוי בינוי הינו סביר ומוצע במחירים הנהוגים בתחום. ההשקעה בשירותיו משתלמת מאוד בגלל שמערבותו בתהליך עשויה להקטין סיכונים רבים. כדי להבין על היקף הטיפולים שהוא אמור לבצע צריך להכיר את המורכבות הקיימת. פרויקט פינוי בינוי תורם רבות להתחדשות עירונית. במהלכו הורסים שכונות ישנות ומתכננים שכונות עם תכנית מתאר חדשה. היא כוללת בתים חדשים, תשתיות מתקדמות, מבני ציבור, פארקים, אזורי חנייה ועוד. בעל הבית עצמו זוכה לדירה חדשה גדולה יותר. הוא אינו אמור לשלם כל  תוספת ובתקופת הבנייה הוא מקבל דיור חליפי חינם. כל פרויקט אורך מספר שנים. יש צורך לחתום על מסמכים שונים, לערוך הסכמי רכישה ושכירות ולהתנהל מול הרשות המקומית, הקבלן המבצע ועם גורמים אחרים.

ליווי צמוד וייצוג מעולה

עורך הדין יספק לפני הפרויקט ייעוץ ובדיקת מסמכים ובמהלכו שירותים נוספים שונים. בין היתר: ניהול משא ומתן מול הקבלנים, בדיקת ההסכם מולם, בדיקת הסכם השכירות לדירה שלקוחו שוכר ועוד. הוא יוודא שיינתנו ערבויות מתאימות לבעל הדירה, ייעץ לגבי ליווי פיננסי נדרש, יסביר על המיסוי הנדרש ועל קבלת פטורים מהרשויות כמקובל במיזמים מסוג אלו וכן הלאה. בסוף התהליך יוודא שהנכס החדש יירשם בטאבו.

משרד מסודר המנוהל היטב

טל לונדון משרד עורכי דין מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא מקיף וכולל ייעוץ פרטני, מציאת פתרונות לסיטואציות מורכבות, יושרה והתמדה, מחירים נוחים ועוד. מנהליו הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מלימודים, התמחויות והשתלמויות, ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך זמן ועוד. הם ישמחו להעמיד יכולותיהם לטובת נוספים.

שכר טרחה עורך דין פינוי בינוי

עורך דין פינוי בינוי

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות השאירו פרטים:

עוד בנושא

צוואה
צוואה

מהי צוואה? צוואה הנה מסמך בעל תוקף משפטי הכולל בתוכו הוראות באשר למה יעשה ברכושו וזכויותיו של המצווה לאחר מותו. צוואה הנה כלי רב עצמה בידי אדם, המאפשר לו שליטה

קרא עוד »
צוואה הדדית
צוואה הדדית

מהי צוואה הדדית? צוואה הדדית היא צוואה הנערכת על ידי בני זוג המסתמכים האחד על צוואתו של השני בהתחייבות הדדית ביניהם. צוואה זו יכולה להיעשות במסמך אחד שיקרא צוואה הדדית משותפת או

קרא עוד »
דילוג לתוכן