עורך דין ירושות וצוואות במרכז

עורך דין ירושות וצוואות במרכז טל לונדון

עורך דין ירושות וצוואות במרכז משרת לקוחות בנאמנות. הוא יודע לייעץ לקראת הכנת צוואה, מכין צוואות ומייצג בעת התנגדות לצוואה וכדומה. מעורבותו חשובה מאחר  ומדובר על סיטואציות היכולות להשפיע על מערכות יחסים במשפחות. בעת הצורך אף ייצג בבית דין לענייני משפחה.  טל לונדון משרד עורכי דין עוסק בתחום וניתן לקבל ממנו מידע רב ערך.

 עורך דין ירושות וצוואות במרכז אשר מכיר את התחום לעומק

עורך דין ירושות וצוואות במרכז מכיר היטב את התחום, ולכן, בעל נקודת מבט רחבה. צוואה מוגדרת כמסמך משפטי אשר באמצעותו מורה בעליו מה ייעשה ברכושו ובענייניו לאחר מותו. כל אחד יכול להחליט על חלוקת הירושה כאוות נפשו והיא תתבצע על פי מה שנכתב בה. יחד עם זאת, בשל הרגישות הרבה הנלווית למסמך כזה הוא חייב להיערך על פי החוק. הצוואה שעורך דין מכין קרויה צוואה בעדים אשר חותמים עליה שני עדים. במקרים רבים הוא ימליץ לבני זוג לערוך צוואה הדדית. היא יכולה להיערך על מסמך אחד בחתימת שני הצדדים או על שני מסמכים נפרדים. היא מבטיחה שלא ייערך שינוי על ידי מי מהצדדים כל עוד השני עדיין בחיים. כל שינוי מחייב הסכמה בכתב של בן הזוג.

טיפולים אחרים

טיפולים אחרים קיימים בעת קיום  הצוואה. כאשר קיימות הסכמות בין היורשים אזי ההליך פשוט ואינו מורכב. במקרים מסוימים,  אין הבעלים מחלק את רכושו שווה בשווה לכל ילדיו ואז עלולות להתעורר מחלוקות. עורך דין צוואות מתמחה בתחום ויכול לייצג כל מי שחושב שנגרם לו עוול. קיימים מספר דרכי פעולה: בקשה לפסילתה, לביטולה או התנגדות אליה. בכל סיטואציה יש לפעול אחרת ובהתאם לצורך.

שירות ממשרד בעל יכולות מוכחות

טל לונדון משרד עורכי דין מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא מקיף וכולל ייעוץ, הקשבה לצרכי הלקוח והבנתם, מחירים נוחים ועוד. מנהליו הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מלימודים, התמחויות והשתלמויות, ממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים לאורך זמן ועוד. הם ישרתו בשמחה נוספים.

עורך דין ירושות וצוואות במרכז

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות השאירו פרטים:

עוד בנושא

צוואה הדדית
צוואה הדדית

מהי צוואה הדדית? צוואה הדדית היא צוואה הנערכת על ידי בני זוג המסתמכים האחד על צוואתו של השני בהתחייבות הדדית ביניהם. צוואה זו יכולה להיעשות במסמך אחד שיקרא צוואה הדדית משותפת או

קרא עוד »
עסקאות נדל"ן

נדל״ן מסחרי ומגרשים. מכירת ורכישת דירה. רכישת דירה מקבלן. רישום בניינים כבתים משותפים. נדל"ן לתושבי חוץ.

קרא עוד »
דילוג לתוכן