יפוי כח מתמשך

לתכנן את העתיד עכשיו!

יפוי כח מתמשך – ההליך היחיד ששם את השליטה בעתידכם בידיים שלכם

יפוי כח מתמשך הוא המסמך המשפטי היחידי הקיים היום אשר מאפשר לכם לקבוע כיצד יראו חייכם במצב שבו, חלילה, לא תוכלו להחליט בעצמכם ולמה?

בהתאם להוראות החוק בישראל, יפוי הכח המתמשך הוא אפשרות אחת.

האפשרות השניה לאדם המאבד את יכולתו להחליט הינה פתיחת בן משפחה או אדם אחר בהליכי אפוטרופסות, בו יבקש אותו אדם לקבל אפוטרופסות על האדם שאיבד מיכולותיו. במסלול זה מי שקובע את התנאים לטיפול ולתפקוד האפוטרופוס הוא בית המשפט ויחידת האפוטרופוס הכללי במשרד המשפטים, כלומר, אף לא אחד מהרצונות של האדם שאיבד מיכולותיו לא יבוא לידי ביטוי בהחלטות בית המשפט. כמו כן, יהיו מחויבים הממונים מטעם בית המשפט בהגשת דוחות קבועים ומכבידים המפרטים פעילות והוצאות הקשורות בטיפול באותו אדם. מעבר לאמור, בית המשפט יכול לקבוע כאפוטרופוס, אדם, אף אם הוא בן משפחה, אשר לא בהכרח היה האדם העדיף עליכם.

אז אם אתם אנשים שמעדיפים לקבוע את עתידם בעצמם, כדאי שתכירו את הכלי החדש ורב העוצמה אשר נולד עם תיקונו של חוק האפוטרופסות בשנת 2018 – יפוי כח מתמשך.

כלי המאפשר לכם, בזמנכם החופשי, לערוך באמצעות עורך דין, מסמך המאפשר לכם שליטה מלאה בכל נדבכי חייכם במידה וחלילה תזדקקו למיופה כח שידאג לכם, כולל קביעה מראש של מיופי הכח, הפעולות שיורשו או לא יורשו לבצע, מנגנוני פיקוח הרצויים על ידכם וכן אפשרויות נוספות אשר לכל כולן מטרה אחת, הענקת השליטה, לכם.

נכון, מדובר בנושא שפחות נוח לחשוב עליו כאשר הכל תקין אך העניין הוא שעכשיו, כשהכל "בסדר" זה הזמן הנכון, הזמן שבו אפשר להחליט, לקבוע ולערוך יפוי כח מתמשך. לאחר מכן, לא ניתן לערוך מסמך שכזה והסמכות לקבוע, כבר לא תהיה בידיכם.

אל תשאירו את ההחלטה לבית המשפט, קבעו עוד היום מי ידאג לבריאותכם, לרכושכם ולכבודכם וכיצד הוא יעשה זאת.

התחייבות למחיר הוגן והתאמה אופטימלית לצרכים האישיים שלכם

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות השאירו פרטים:

עוד בנושא

צוואה
צוואה

מהי צוואה? צוואה הנה מסמך בעל תוקף משפטי הכולל בתוכו הוראות באשר למה יעשה ברכושו וזכויותיו של המצווה לאחר מותו. צוואה הנה כלי רב עצמה בידי אדם, המאפשר לו שליטה

קרא עוד »
עורך דין תמ"א 38 תל אביב
עורך דין תמ"א 38 תל אביב

עורך דין תמ"א 38 תל אביב טל לונדון עורך דין תמא 38 תל אביב מספק שירותיו הנאמנים ללקוחות המשתתפים בפרויקט זה. מדובר על פרויקט מורכב לחיזוק מבנים אשר במהלכו זוכה

קרא עוד »
דילוג לתוכן