עורך דין פינוי בינוי תל אביב

עורך דין פינוי בינוי תל אביב טל לונדון

עורך דין פינוי בינוי תל אביב מייצג, בין היתר, לקוחות אשר מעורבים בפרויקט זה. הוא מבצע עבורם משימות רבות. מומלץ לערב אותו כבר לפני הכניסה לפרויקט על מנת שיוכל לספק עצות נבונות שישמרו על זכויותיהם. הוא מתנהל מול גופים חזקים כמו מנהל מקרקעי ישראל, הרשות המקומית, קבלני בניין ויזמים ועוד. טל לונדון משרד עורכי דין עוסק בתחום וניתן לקבל ממנו מידע חיוני וחשוב.

עורך דין פינוי בינוי תל אביב – יעיל וממוקד מטרה

עורך דין פינוי בינוי תל אביב יפעל ביעילות רבה מול כל גוף על מנת שלקוחו ימצה את זכויותיו המוקנות לו מעצם השתתפותו בפרויקט. הלקוח נהנה, כמובן, רבות מאחר ומדובר על פרויקט התחדשות עירונית. מה שמתוכנן הינו, בעצם, הריסת שכונות ישנות ובניית חדשות תחתן. כאלו עם תכנית מתאר מודרנית הכוללת בנייני מגורים ומבני ציבור חדישים, סלילת כבישים וחניות, פיתוח פארקים למשחקים ושעשועים וכיוצא בזה. הרצון הוא, בין היתר, להביא דיירים חדשים וצעירים. בעל דירה שנהרסה מקבל אחרת חדשה תחתיה ולרוב, גדולה ונוחה יותר. היות והוא אינו מוציא כסף מכיסו עבור הבניה הרי שכך מרוויח גם כלכלית. הפרויקט אורך מספר שנים ומהלכו הוא זכאי לדירה מושכרת חינם. עורך הדין אמור לדאוג לבדיקת ההסכם הראשי, הסכם שכירות, להתנהל מול הרשות המקומית, הקבלן המבצע וגורמים מעורבים אחרים.

טיפולים שוטפים ומזדמנים

עורך ינהל משא ומתן מול הקבלנים, יבדוק את ההסכם מולם, יוודא שיינתנו ערבויות מתאימות לבעל הדירה, ייעץ לגבי ליווי פיננסי נדרש, ידאג לקבלת פטורי ממסים מהרשויות, יוודא שהנכס החדש יירשם בטאבו ועוד. במקרים בהם מדובר על אנשים מבוגרים הוא יכול לבדוק זכויותיהם לקבלת דיור חליפי בבתי אבות.

משרד בניהול מוקפד

טל לונדון משרד עורכי דין מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא מקיף וכולל ייעוץ פרטני, יושרה, מחירים נוחים ועוד. מנהליו הינם בעלי ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים מלימודים, התמחויות והשתלמויות, ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך זמן ועוד. הם ישמחו לשרת נוספים.

עורך דין פינוי בינוי תל אביב טל לונדון

עורך דין פינוי בינוי תל אביב

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות השאירו פרטים:

עוד בנושא

ייצוג דיירים בפינוי בינוי
ייצוג דיירים בפינוי בינוי

ייצוג דיירים בפינוי בינוי – עו"ד טל לונדון ייצוג דיירים בפינוי בינוי נעשה על ידי עורך דין המכיר את התחום לעומק. מדובר על פרויקט מורכב הכרוך בביצוע מטלות רבות מצידו.

קרא עוד »
דילוג לתוכן